torsdag 24. oktober 2013

Destiny´s bursdag

Heia tenkte jeg kunne skrive ett innlegg om hva jeg gjorde i helgen som var.
Fredag var jeg bare hjemme, slappet av og tok livet helt med ro. lå i sofaen fra jeg kom hjem fra skolen til jeg skulle legge meg med modern family, ridiculousness og tha vampire diaries. var utrolig sliten når jeg kom hjem så var godt å bare slappe helt av.

Lørdag skypet jeg med Sigrid. Var kjempe koselig og vi satt tilsammen i tre timer og snakket om alt og ingenting. savner henne masse.
Senere på dagen dro jeg til Destiny, som er ei venninne fra volleyball laget og psykologi klassen min. var en sleepover. først spiste vi før vi dro ut og hadde noe de kaller scavanger hunt over hele byen. vi var tre lag med en bil på hvert lag. vi hadde 22 forskjellige ting eller personer som vi måtte finne og ta bilde med i løpet av 1 1/5 time. var ikke lett når det var bekkmørkt ute og 9 på kvelden. laget mitt endte opp på en solid andre plass. var veldig gøy. deretter hadde vi noen andre aktiviteter, slik som en annen variant av gjemsel osv.. var faktisk veldig gøy. etter det lå alle sammen i stua og fortalte spøkelseshistorier i mørket før vi sovnet. Typisk amerikansk sleepover :)





























-Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar