søndag 12. januar 2014

Lat helg

Hei. Nå er det søndag kveld og klokken nærmer seg 9, sitter i sofaen med pysjen på, macen i fanget og Golden Globe på tven.
Denne helgen har jeg ikke gjort noe verdens ting, noe som har vært veldig godt. Droppet å være med på wrestling turneringen i går, slik at jeg bare kunne slappe av med huset for meg selv. Har for det meste sett på netflix og ja, slappet av.
Har også planlagt sommerferien litt med mamma over skype og tror det blir en helt fantastisk ferie med de viktigste personene i livet mitt. 157 dager til de kommer nå! gleder meg masse!!!

Skole i morgen... blæææ..... jaja! bere noen måneder til sommerferien!

Legger ved noen bilder fra sommeren min:
Barcelona/Tossa de Mar






Bodø






Boston



Seaside




-Ida

1 kommentar:

  1. Hi, hi her var jo tanten på tur med :)))) Gleder meg til å en gagn blir med dere til Tossa <3

    SvarSlett