lørdag 18. januar 2014

Hjemme til Frida og klipping

Hola! På torsdag etter skolen dro jeg til Frida siden vmor, vfar og vbror skulle på ei wrestling turnering og jeg ville ikke sove hjemme alene. hehe. Tok bussen hjem til henne. Spiste, så TV passet vbroren hennes på 1 år og ja.. Ikke så veldig interesant. skulle egentlig legge oss tidlig men endte med at vi lå og snakket i 2 timer... tok bussen til skolen dagen etter, og de gule bussene er ganske så oppskrytt. dårlig med plass, vaaarmt, masse irriterende unger og det er bare slitsomt. Glad jeg slipper å ta bussen til skolen og at jeg bor så nærmer.

Selfiiiie:




Skal klippe meg på mandag så fant mest sannsynlig ut hvordan jeg skal klippe meg.. Vet ikke helt om jeg tørr, men føler det kan bli godt å få klippt bort litt hår. Det har blitt så utrolig langt siden jeg kom og jeg skjønner egentlig ikke hvordan det går ann.... Har hvertfall tenkt å klippe meg og farge det slik: 


-Ida


1 kommentar:

  1. Du kommer til å bli kjempefin med den frisyren!!!! Gleder meg til å se resultatet. Suss og klem

    SvarSlett