tirsdag 18. februar 2014

Update

Heia! En måned siden sist.. Dårlig blogger men det går for det meste i skole og venner på fritiden så bloggen er ikke akkurat førsteprioritet.

Siden sist har jeg klippt meg, farget håret, startet 2 semester, hadd mange film og Ping pong kvelder med venner, vært på kino og jeg har spist masse mongolian (så utrolig godt!!!).
Har også opplevd mine første snow days.. Var godt med litt ekstra fri.

Denne helga har jeg vært med vbroren min og endel kompiser. Feiret valentines day med en singler night med jentene. Hotubbing og filmer slår aldri feil. og på søndag feiret vi Alli sin 18års dag med mongolian og kino. Så Endless Love!! Herregud, elsker den filmen. Var så utrolig bra og anbefaler virkelig å dra og se den når den kommer ut i Norge i mai. Verdt å se for å si det sånn.
I går var det fri pga presidents day, God bless america med alle de fridagene de har.

Legger ved noen bilder fra den siste tiden!


























































































-Ida

1 kommentar:

  1. Heia vennen :) Koselig å få nytt fra deg "blondie" Nå ble du om mulig enda mer lik tanta di ;) Stilig syns nå jeg.

    Suss og klem fra meg, ta vare og fortsatt nyyyyyyyyyyyt livet!

    SvarSlett